Vragen?

Wil je snel in contact komen? Kies er dan voor ons te bellen. Maak je liever gebruik van het contactformulier, weet dan dat het in verband met de aard van de werkzaamheden soms kan zijn dat het iets langer duurt voor je antwoord ontvangt als reactie op het formulier of een verstuurde email.

Wil je een afspraak inplannen? Scroll dan naar beneden.



    [yikes_mailchimp_checkbox]

    Locatie Westervoort
    Maandag t/m donderdag 09.00 -17.30 uur
    Behandelingen vinden plaats op dinsdag, woensdag en donderdag.

    Overige locaties
    Op de locaties Rotterdam en Vught ben ik 1x per maand aanwezig.
    De actuele data tref je bij de informatie over Borstbehandelingen.

    Vaste locaties voor alle behandelingen:
    * Westervoort (di, wo en do) – Het Geerken 272

    Eens per maand worden de borst-, lymfe-, en littekenbehandelingen ook gegeven in:
    * Rotterdam – Bergselaan 263D

    Zie voor de actuele data van de extra locatie: Borstbehandeling

    Vruchtbaarheidsmassage en Empowered Feminine behandelingen vinden alleen plaats in de praktijk in Westervoort.

    De locatie van Praktijk Manitou in Westervoort is goed bereikbaar.
    Voor de deur van de praktijk is ruim parkeergelegenheid.

    Kom je met de trein of bus?
    CCG De Liemers, waar Praktijk Manitou is gehuisvest, is zeer goed bereikbaar met de bus vanaf oa station Arnhem. Vanaf de bushalte is het 2 à 3 minuten lopen.

    Afspraken kunnen alleen telefonisch worden geannuleerd op maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

    Annuleren kan kosteloos tot maximaal 48 uur voor de gereserveerde tijd.
    Afspraken op maandag, dienen uiterlijk vrijdag vóór 17.00 uur geannuleerd te worden.

    Indien afspraken binnen 48 uur van de gereserveerde tijd worden geannuleerd en/of niet telefonisch, dan kunnen de kosten voor de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.

    Je bent als cliënt zelf verantwoordelijk voor de betaling van de factuur. Betaling gebeurd per PIN of contante betaling. Bij contante betaling gelieve gepast te voldoen. Betaling geschiedt altijd direct na afloop van de behandeling.

    De tarieven per soort behandeling staan genoemd op de desbetreffende pagina’s

    De behandelingen van Praktijk Manitou kunnen, afhankelijk van je verzekering, in aanmerking komen voor vergoedingen van de zorgverzekeraar. Wil je dit zeker te weten, dan raad ik je aan om vooraf contact op te nemen met je zorgverzekeraar en te checken of de behandeling door hun vergoed wordt. De prestatiecode waar de meeste behandelingen van Praktijk Manitou onder valt is: 24017 (massagetherapie). Je bent zélf verantwoordelijk voor het achterhalen van de voor jou van toepassing zijnde code. Eenmaal gemaakte facturen kunnen achteraf niet meer aangepast worden.

    Beroepsvereniging en Register Therapeut
    Als therapeut ben ik aangesloten bij de beroepsvereniging NVST (L2259) en voldoe ik aan de eisen tot Register Therapeut voor het RBCZ kwaliteitsregister (107546R).
    Samen houden zij zicht op de kwaliteit van mijn behandelingen, opleidingen en nascholingen. Tevens komt er eens in de paar jaar een visitatiecommissie beoordelen of mijn administratie deugdelijk is en ik aan alle wettelijke regels- en plichten voldoe die komen kijken bij het houden van een praktijk, of de praktijk netjes en hygiënisch is en of er geen wanpraktijk aan de orde zijn. Daarnaast dien ik iedere 3 jaar een Verklaring Omtrent het Gedrag te overleggen.

                   

    Wanneer je contact opneemt met de praktijk is het goed te weten hoe er met jouw privacy gegevens omgegaan wordt.
    Hierover kun je meer lezen in de Privacyverklaring.

    Wat vervelend dat je een klacht hebt, hierover ga ik graag met je in gesprek om te kijken of wij samen een oplossing kunnen vinden. Mocht dit gesprek voor jou niet het gewenste resultaat hebben dan kun je contact opnemen met mijn beroepsvereniging en zij zullen je met de klachtenfunctionaris van Quasir in contact brengen. Een klachtenfunctionaris is onafhankelijk en kan jou begeleiden in het proces van de klachtafhandeling. Indien ook dit voor jou niet de gewenste uitkomst heeft, kun je jouw klacht aan de geschillencommissie Zorggeschil voorleggen. De klachtenfunctionaris van Quasir kan je daarbij ondersteunen.
    Het stappenplan bij een klacht:
    1. ga altijd eerst het gesprek aan met je therapeut;
    2. indien stap 1 geen oplossing biedt, kun je de klachtenfunctionaris van Quasir inschakelen via administratie@nvst.nl ;
    3. indien stap 2 geen oplossing biedt kun je Stichting Zorggeschil inschakelen, dit gaat via de klachtenfunctionaris.

    Het maken van een afspraak bij Praktijk Manitou

    Voor lichaamswerk is het belangrijk dat er een onderlinge klik is, gezien behandelingen altijd gepaard gaan met emoties en jouw persoonlijke verhaal. Essentieel dus om je veilig te voelen!

    Wat doe je als je een nieuwe klant bent?
    Het prettigste vind ik het als je even telefonisch contact met mij opneemt (06-46064695). Dan kunnen we samen bekijken of deze klik er is en of ik wat voor je kan betekenen. Aan de hand daarvan plannen we de afspraak in óf ik verwijs je door naar een collega.

    Vind je het niet fijn om zelf contact op te nemen? Dan kun je er voor kiezen om via het contactformulier op deze pagina een bericht achter te laten óf je plant een afspraakverzoek in via de online agenda hieronder. Ik ontvang jouw verzoek en zal vervolgens contact met je opnemen.

    Afspraken met nieuwe klanten worden dus uitsluitend en alleen na telefonisch contact ingepland.

    Ben je al eerder bij mij geweest voor de behandeling die je wilt reserveren?
    Ook dan kun je een afspraakverzoek inboeken via de online agenda.
    Je ontvangt vervolgens vanzelf van mij bericht met een goedkeuring of een voorstel voor een aangepast tijdstip.

    KvK: 09200916    BTWnr: NL002 168 763 B31